Rambo Spray vs Gambir Emas


Tahun 2018 menampakkan semakin banyak muncul produk tahan lama untuk lelaki di pasaran Malaysia. Jika dulu dimonopoli dalam bentuk gel, kini dengan teknologi baru menghasilkan jenis 'water based' yang hanya perlu disembur (spray). Cara ini lebih cepat berkesan dan bertindak. Salah-satu produk yang mendapat tempat di kalangan suami ialah Rambo Spray. Namun, adakah dengan kehadirannya mengugat produk bentuk gel yang telah lama menapak dan terkenal, seperti Gambir Emas. Review ringkas perbandingan kedua produk ini juga memberi jawapannya:

Kandungan - Kedua-dua produk tersebut menggunakan ekstak Gambir Sarawak sebagai bahan utama. Boleh kata kebanyakkan produk 'ubat kuat lelaki' di pasaran mengandungi herba tempatan ini kerana sememangnya mujarab untuk mengatasi masalah 'pre-mature ejaculation' sejak turun temurun.

Selain dari herba tadi, Rambo Spray turut mengandungi herba-herba lain yang di import. Rambo Spray 100% dari pati tumbuhan, sedangkan Gambir Emas mengandungi gabungan ekstrak tumbuhan dan pati minyak dari haiwan, iaitu minyak lintah dan gamat.

Khasiat - Memandangkan Gambir Emas mempunyai pati minyak Lintah dan Gamat, selain untuk tahan lama, ia juga berfungsi untuk memanjang dan membesarkan zakar. Tidak hairanlah pihak pengeluar Gambir Emas mempromosikan produk ini sebagai 4 in 1, iaitu tahan lama, keras, besar dan panjang.

Dengan kandungan herba seperti Butea dan Catuaba, Rambo Spray bukan sahaja berkesan untuk tahan lama, tetapi mengamalkannya akan melancarkan aliran darah dan mengeraskan zakar bila diguna selalu.

Cara Guna - Rambo Spray perlu disembur sebanyak 4 kali. Disapu rata ke seluruh zakar agar meresap dan bertindak. Kerana ia berasaskan air, maka cepat berkesan seawal 3-5 minit. Dengan cara ini, pengguna yang tidak mahu tunggu lama sangat sesuai guna Rambo Spray.

Gambir Emas pula perlu guna 3 picit, juga dilumur, terutama di bahagian bawah (urat pari) dan kepala zakar. Gel ini mengambil masa 1-2 jam untuk meresap sepenuhnya. Perbezaan ketara berbanding Rambo Spray, gel yang bersifat pelincir ini membolehkan kita mengurut zakar secara perlahan, agar urat saraf teransang. Cara ini akan memanjang dan membesarkan zakar dalam jangkamasa panjang.

Jom dapatkan kedua-dua produk hebat ini..klik butang whatsapp di bawah untuk berhubung dengan agen-agen kami.



Pos PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul 'bubble wrap' Prabayar Poslaju. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, Kota Warisan, Sepang, KLIA, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Kampung LBJ, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.
https://spray-rambo.blogspot.com/2018/07/rambo-spray.html


1 comment:

Amer Areff said...

review terbaekk bossku