Kamamax Spray vs Gambir Emas


Empat tahun lepas, boleh dikatakan agak kurang hasil keluaran berkaitan dengan lelaki di pasaran. Pada masa tu, antara yang terkenal dalam istilah produk tahan lama ini adalah Gambir Jantan. Tak lama lepas tu, masuk pula Gambir Emas. Kedua-dua produk ni sering bersaing, di mana akhirnya kita dapati Gambir Emas lebih menonjol. Mungkin kerana nama, kelainan dan juga strategi pemasaran. Kini pengeluar Gambir Emas, iaitu OAR (Omar Ali Resources) mengorak langkah lebih jauh, dengan menghasilkan pelbagai produk baru. Antara yang terkini dan mendapat sambutan ialah Kamamax Spray.

Bagi pengguna yang dah biasa menggunakan Gambir Emas, tentu sekali sekala ada keinginan untuk beralih arah, cuba Kamamax pula. Tambah lagi, bila kita lihat merata-rata iklan diletak pada billboard sepanjang lebuhraya. Jadi, sebelum nak tukar arah, apakata kita jengok serba-sedikit review perbandingan tentang produk-produk ini:

Kandungan - Gambir Emas dan Kamamax lebih kurang sama dari segi bahan yang digunakan. Kedua-duanya diformulasikan dari bahan organik, iaitu campuran tumbuhan dan haiwan. Beza ketara ialah dari segi bentuknya, di mana Gambir Emas adalah gel, sementara Kamamax dalam cecair serum (watery liquid). Disebabkan perbezaan ini, Gambir Emas ambil masa sejam untuk meresap dan bertindak, sedangkan Kamamax lebih cepat, iaitu dalam 20-40 minit selepas di spray.

Cara Guna - Kamamax sangat mudah, hanya perlu spray 4x, kemudian ratakan dengan tangan. Dalam bentuk cecair, lebih mudah dilumur keseluruh zakar. Sementara, gel pada Gambir Emas perlu disapu dan urut perlahan, agar benar-benar meliputi. Cuma, kuantiti yang diperlukan sebanyak 2 picit, mungkin menampakkan penggunaan Gambir Emas boleh tahan sebulan lebih, kerana kedua-dua produk ini didatangkan dalam botol 10ml.

Jom dapatkan kedua-dua produk hebat ini! Tekan butang dibawah untuk hubungi agen-agen kami bagi membuat pesanan.



Pos PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul 'bubble wrap' Prabayar Poslaju. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, Kota Warisan, Sepang, KLIA, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Kampung LBJ, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.

https://kamamaxx.blogspot.com/2018/10/kamamax-spray-tahan-lama-lelaki.html

1 comment:

Amer Rashed said...

Info terbaekk bossku! tengkiu