Gambir Emas Plus

gambir emas plus gel

Produk tahan lama Gambir Emas yang viral sejak 5 tahun lalu, kini kembali dengan wajah terbaru 2019.. Gambir Emas Plus Gel. Tambah padu dan power. Buat suami beraksi lebih kilometer, mendayung lebih hebat dan nikmat. Hingga isteri ketagih, tersengih tanda puas.. nak lagi dan lagi!

Kenapa mesti pilih Gambir Emas?

Macam-macam produk ada di pasaran. Ada dalam bentuk gel, serum, spray, pil dan sebagainya. Tapi, kenapa perlu cuba Gambir Emas (GE) sebagai pilihan pertama? Kami senaraikan kelebihan gel ni untuk anda:

Pertama, GE antara produk terawal berbanding kebanyakkan produk lain. Dah ada dalam market sejak 2015. Hingga kini, masih lagi kekal antara produk tahan lama No 1 di Malaysia. Malah, dah sampai ke negara-negara jiran seperti Singapura, Brunei dan Indonesia. Ramai pengguna GE adalah regular customer sejak dari 5 tahun lepas. Customer yang pertama kali cuba, akan terus repeat order, tak tukar ke produk lain sebab serasi dan puashati dengan gel ni.

Perkara kedua, berkaitan dengan logik sesuatu produk boleh bertapak lama di pasaran. Bila GE masih kekal ada di market, bermakna tentu ia telah di terima pengguna,  sebab keberkesanan kandungannya dan kualiti yang sentiasa dijaga dari masa ke semasa. Setelah ramai mencuba, sangat banyak testimoni yang kami terima. Respon positif ni juga membantu GE terus mendapat sambutan. Ramai pembeli, bila kami tanya, mereka dapat tahu produk ni atas rekomen dari kawan-kawan. Di bawah antara contoh testimoni customer, yang pertama kali cuba dan serasi dengan GE:


Hubungan intim suami isteri akan menjadi satu aktiviti yang sangat menyeronokkan. Bayangkan, bila dapat bertahan lama, isteri dah klimaks berkali-kali, kita masih steady lagi. Lepas isteri klimaks sekali, kita boleh tukar style lain pulak, sambung kat bilik air macam customer di atas tadi. Wow, bestnya!

Gambir Emas Lulus KKM-MAL!

Last sekali, yang paling penting, apabila hendak menggunakan sesuatu produk, kita perlu pastikan samada produk itu selamat atau tidak? Adakah ia memudaratkan kesihatan jika diguna dalam jangkamasa panjang? Demi keselamatan pengguna, pihak pengeluar GE iaitu OAR Teguh, telah memastikan hanya 100% bahan herba dan organik berkualiti dan bermutu tinggi digunakan. Sebab itu, GE ini mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia dengan no pendaftaran: MAL19076139TC. Selain itu, bahan-bahan yang terkandung juga adalah suci dan halal. Jadi, pastinya ia tidak bahaya dan boleh digunakan tanpa was-was.

Gambir Emas satu-satunya produk tahan lama tempatan yang
memiliki sijil lulus KKM dan MAL sekaligus!

Telah lama bertapak di pasaran, boleh dipercayai akan keberkesanannya dan selamat digunakan. Semuanya terdapat pada produk legend bernama GAMBIR EMAS. Jom dapatkan yang original. Tekan butang di bawah untuk berhubung dengan agen kami:




Cara Guna Gambir Emas

Kandungan dalam GE ni semua dari bahan herba tradisonal yang memang dari zaman berzaman terkenal dalam dunia perubatan lelaki. Bahan utama semestinya ekstrak gambir sarawak. Khasiat utamanya untuk elak pancut awal. Sebab tu bila sapu GE ni, akan rasa panas suam-suam gitu. Tapi tak la sepanas gambir sarawak yang asli tu. Bahan lain yang dicampur seperti ekstrak tongkat ali dan minyak lintah. Tujuannya bagi aliran darah kat zakar kita lancar. Kesan ni akan nampak bila kita sapu gel ni, zakar kita akan tegang ke tahap maksimum, berurat-urat.

Cara guna GE ni sangat mudah. Cuma tekan punat sepicit gel di hujung jari, sapu pada semua urat bawah zakar. Sepicit lagi sapu pada seluruh kepala zakar. Lebih-lebih tu sapu rata, bagi semua bahagian kena. Lepas sapu, usap zakar perlahan-lahan selama 5 minit. Kemudian, biar dalam sejam bagi gel ni meresap dan bertindakbalas. Bolehlah bersama dengan isteri, yang sedia menanti dengan lirikan manja penuh bermakna.

Video cara guna Gambir Emas


Pos PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul 'bubble wrap' Prabayar Poslaju. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, Kota Warisan, Sepang, KLIA, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Kampung LBJ, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.